Bullen
Kasior "Bullen" är en brun valack född 2007. Han är efter Dublet och Parnas.
En mycket trevlig herre i boxen men man måste vara snabb med att ta av sadeln innan man kommer in i boxen då han gillar att rulla sig.
Trevlig i både dressyr och hoppning men kan vara lite busig ibland. Populär både bland yngre och äldre elever. Fungerar bra för både vana och ovana ryttare.
Tyvärr håller han inte längre för ridskolelivet. Han åkte till Ormdal utanför Nyköping den 15 okt 2025 för ett liv som pensionär!
Bullen såldes till Malin och Eleonora Nilsson i månadsskiftet mars-april 2026. .Malin är gammal Stjärnholms tjej och det känns därför extra roligt att det är just hon och hennes dotter som köpt Bullen. Bullen kommer få en underbar tillvaro med många uteritter och mycket hagvistelse. Det är han så väl värd!
Vill också passa på att tacka AnnaLena för förstklassig skötsel under den tid Bullen var på Ormdal.
Tack för alla fina år med dig Bullen, du kommer vara saknad. Hoppas du får ett härligt pensionärsliv!
